Ağva : istanbul'un Saklı Cenneti

                   Ağva'yı kısaca anlat deseniz  yemyeşil bir doğa ve çok romantik bir dere ilk aklıma gelenler. Ağva gezisinin kışa denk gelmesi ve yolların karla kaplı olması tabii engellemedi beni. Atladım arabaya... Ver elini Ağva...


      Otobandan Şile tabelalarını takip ederek ulaşılıyor Ağva'ya. Ama sahil yolunu tavsiye etmediler... Bu karlar yüksek yerlerde vardı. Ağva'ya vardığımızda kardan eser kalmadı :)
      Ağva Göksu ve Yeşilçay derelerinin arasında kurulmuş şipşirin bir belde. Bir İstanbul Masalı dizisiyle ünlenmiş. Kaliteli butik otellere sahip, huzur dolu bir yer. Hafta sonu İstanbullular stres atmaya geliyorlarmış. Ama otel fiyatları biraz tuzlu... 




      Ben Göksu kıyısındaki Piccolo Mondo Otel'de kaldım , beğendim tavsiye ederim. Ama Ağva'daki oteller üç aşağı beş yukarı aynı konseptteler. 


      Gerçekten Ağva kafa dinlemek için mükemmel bir yer. Kitap okumak , sevgiliyle muhabbet etmek , romantik olmak buraya çok yakışıyor... 

Otelden kareler








Masal gibi değil mi?
  
Otelde bir gece kaldıktan sonra Ağva'nın merkezini de gezdim. Ama küçücük bir yer... Bitirmek için 30 dakika yeterli.





      Veee Ağva'ya karşı keyif çatan ben...

Bir sonraki yazıda ŞİLE'deyim.... Görüşmek üzere :)